Pàgines

dijous, 6 de novembre del 2008

La lliçó d'un Obama

Ahir, al programa de "el club" de TV3, l'Albert Om entrevistava cinc ciutadans de Catalunya que porten el cognom Obama. Tots ells de raça africana. I tots ells van explicar la seva experiència com a portadors de l'ara mediàtic cognom.

A la pregunta de l'Albert sobre què li demanarien al seu "tocaio", em va cridar expecialment l'atenció la resposta d'un d'ells, un jubilat que porta més 40 anys a Catalunya. Va contestar molt humilmentment: "- jo no li demanaria res, per a mi... en tot cas, per aquells que ho necessiten més; jo ja en tinc prou amb la meva pensió". Em va emocionar.

En aquest món que tots en volem més, que alliçonem (indirectament) els nostres infants en la cultura de no tenir-ne mai prou, un modest jubilat, de cognom Obama, ens dóna tota una lliçó de seny! Seria bo que tots aprenguéssim a agrair el que tenim i a valorar-ho com un tresor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixeu el vostre comentari aquí